Bilen...

Sitter i bilen på väg hem från Norrköping ... Gjorde ett jätte långt inlägg igår på hotellet men allt baravraderades *suck* Så gör ett nu istället :) Igår hände det massa på vägen hit . 1. Höll på att köra av vägen 2 körde fel 100 gånger ?! Men till slut kom vi hem till hotellet . Va underbart , va ett spa hotell . Så igår gick hela familjen ner till Spa och gotta oss . Sen gick vi upp och åk underbar mat . Men det med att vi höll på att köra av vägen . Det tar vi när jag kommer hem .:) Men i dag har vi varit inne på djurparken och varit full rulle asså! Så är sjukt trött så ska sova en stund nu och när jag kommer hem får jag be Jonathan komma över . Och tack för alla underbara kommentarer !! Jätte glad blev jag av att läsa om va ni vill läsa på min blogg . Ska göra om designen och allt , fixa mer kategorier och allt . Men det som Kommer dyka upp på bloggen typ är * mode * tips * hjälpa er med kärleks problem * Gud så många fler bilder * mer om min vardag Och lite till . Men nu somnar ja snart Så hörs när jag kommer hem <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså förlåt men orka med kärleks hjälp :p

2011-07-30 @ 18:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0