hahah

anonym om Gothia dag 2:
pinsamt att du är sådan fjortis som går på gothia disco och grejer, skäms, bort med små tjejer som tror dom får ngt, pinsamt är ordet PINSAMT!

Det är underbart kul att läsa dessa kommentarer.
Att man är fjortis när man går på gothia . HAHAH 
Okej då får ja la vara det denna gången . Men jag älskar att dansa loss ! Hehe ;)
Sen ska jag bara lära mig att shuffla !! sen äger jag golvet ! 
Sen en sak till, ni som säger fuck va pinsamt , ååh hon är fjortis för hon går på gothia och försöker få något ? 
Aa, jag kan i allafall få något. Bara att ställa mig i kön ;) 
Men om man är ful som stryk. Aa då är det rätt svårt att få något hur mycket man än står där och dansar :) 
Ville bara säga till alla er som är som mig. Som vågar leva livet och inte bryr er om dessa små patetiska sakerna som försöker trycka ner en.. Ni som vågar stå imot va andra säger . Tänk att det neggativa är posetivt istället ! dessa ord höjer mig istället för att sänka mig :D
Så pussar och kramar till er alla <3

Kommentarer
Postat av: sofia ribba

håller helt med dig,

ni som tycker de är pinsamt lägg er inte i,

ni får la ha ett tråkigt liv om ni vill men andra kanske inte vill det.

det är bara pinsamt att kommentera sånna kommentarer så sluta göra bort er, o låt henne leva sitt liv. :)))

2011-07-21 @ 13:00:03
Postat av: Martin eriksson<3

2011-07-21 @ 14:33:21
Postat av: Martin eriksson <3

Lära dig shuffla ? (a' <3

2011-07-21 @ 14:34:25
Postat av: Ebba

Alltså ursäkta mig? Vaddå: "Men om man är ful som stryk kan man dansa hur mycket som helst utan att få något."

Asså, du jobbar verkligen för att själv trycka ner andra? Mår du dåligt eller? Det var sååå elakt att skriva det, tror inte att du har så bra självförtroende egentligen, är det därför du använder så mycket smink?...

2011-07-21 @ 17:28:06
Postat av: Anonym

håller med ebba..

alltså du trycker ju ner andra själv ju och vadå fula som stryk alla är väll söta och fina på sitt sätt eller???

du har ju linnen på bilder där hela jävla BHN syns.

du tror att du är ju typ jävla rik, du ska shoppa och handla hela tiden och så måste du ju skriva in vad saker kostar och så.. -.-

jag skriver inte det här för att vara taskig men alltså det är du som får ta och skärpa dig lite grann....!!!!

2011-07-21 @ 20:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0