hemma ..

Äntligen säger jag bara . 
Efter 2 timmars bil färd till high chapparral , va där en hel dag. 
Sen väcktes jag av några sötnosar ringde .. Kl 6 på morgenen? :(
Kunde inte somna om så låg och kolla tv på hotellet . 
Sen åkte vi vidare till astridlingrens värld , så 2 timmars bil tur igen . Springa runt där bland ännu mer bäbis skrik !!! DÖDA MIG . Sen sätta sig i bilen och åka 4 timmar hem :') efter 2 timmar blev jag åk sjuk *suck* så fick lägga mig på golvet i baksätet . Och somna ? Hehe, aa jag kan somna överallt . Nu är jag äntligen hemma ! 
bilder kommer upp imorgon . Nu ska jag krypa ner i soffan och somna ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du snälla lägga ut video inlägget snälla :)

2011-07-26 @ 15:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0