High chapparral

Lägger in ett snabbt mobil inlägg . Dagen på High chapparral ... Aldrig mer . Haha , har gått runt och tagit kort och typ skrattat åt folket här ? Det ända som va något nöje va att åka tåget . Blev dock skrämd av massa gubbar 6 gånger . Blev så rädd så jag flög ner på golvet och börja gråta . Sen så har vi bara gått runt och inte gjort soeciellt mycket . Inom blir det att åka vidare till astridlingrens värld? *SUCK* Men kommer hem på måndag kväll som tur va. Då blir det att träffa Rasmus och alla . Sen en sak till ni måste lida med mig om :( nästa månad eller något .. Blir det att åka tillnkolmåden .. Som Tur va så är det en djurpark och djur kan vara söta.. + att hotellet vi ska bo på ! Är ett spa hotell ! Underbart . Så jag och berns har kommit till himmelen ;) Men aja ska sova nu så hörs i morgon alla goinar :D Sen kommer det en bild bomb när jag kommer hem från High chapparral

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0