Hund vakt.

Ebba antingen ger du dig med dina kommentarer eller så fixar ja så du inte kommer in på min blogg .
Sen använder jag hudkräm och 2 st puder istället för foundation. Så ge dig.
Ha det så bra nu :) 

Men från det ena till det andra. Haha, visste inte hur vi skulle komma hem igår. Så Lisas syster fick hämta oss och köra oss till lisa. Kom la hem vid 1 eller något. Somna vid 3 ... Hahah, härligt att ligga och skratta med dom underbaraste ! Inte för jag fatta va vi skratta om hela natten men underbart va det. Sen fick ja gå upp 10 :( sätta mig på bussen och nu sitter man här i soffan medans hunden jag passa sover . Kul...
Men får gå in och busa med hunden snart. Sen blir det kanske att dra till lisa och så fixar vi oss där inför gothia .. 
Om jag ens orkar , mina ben är döda och känner att jag bara vill ligga hemma och ta det lungt och bara vara i gråbo ? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Strulade du med någon på gothia ? isf hur många ?

2011-07-22 @ 21:44:39
Postat av: Ebba

Jag har inte sagt någonting om foundation, puder whatever. Bara så du vet det.

Och nu vill jag inte att du ska bli sur eller så, men du skrev att du inte bryr dig, varför skriver du ett helt argt inlägg om det?



Ha det bra!

2011-07-26 @ 12:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0