me ♥ ..



har inte gjort speciellt mycket, sovit,pissat och ätit ? ;)

Ne , har faktist haft lite tv mys med mamma och lillan . Hehe, sen på kvällen det gamla vanliga !
Imon blir det stan med tjejerna och köpa biljetter eller gothia card. Tycker ni det är värt att köpa card eller inte ? 
Vet inte om jag orkar gå så många gånger -.^
Nu somnar jag snart !? Och klockan är liksom snart 12 .
illa jennifer , har varit full rulle idag ändå. Brottas med en 4 åring som aldrig tröttnar, det gör en utmattad !
Sen kan jag bara säga, jag är bäst på att köra moppe !
Hehe nu när jag äntligen vågar

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du snälla göra ett video inlägg igen snälla :)

2011-07-18 @ 11:30:27
Postat av: Anonym

kan du snälla göra ett video inlägg igen snälla :)

2011-07-18 @ 11:30:43
Postat av: anonym!!!

ofta du kör moppe??!!!?!??! hahahahahaha!!!!!!!!!

bra skämt!!XD

2011-07-19 @ 00:09:24
URL: http://fv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0