till ebba

du , tror du jag bryr mig speciellt mycket om  vad du säger ?
Om dom sitter och säger massa skit så antar jag att dom inte har något annat liv än att sitta och försöka trycka ner oss som har ett liv. Och vafan vet du om jag inte mår dåligt eller inte ? Känner du mig så .
Neej det gör du inte. Sen visst kanske jätte söta och så på sitt vis ? Men vadådå , känner jag dom ? Tror dom att dom kommer få värdens sötaste kommentar eller när dom kommenterar något sådant ?
Ska inte bry mig om va du och din anonyma kompis skrev . Men riktigt jävla sur blev jag när ni säger att jag sitter och säger att folk e fula !?
När man sitter framför en data skärm och säger att folk är fjortisar osv .. då är man bara allmänt avis. För jag är inte ett dug fjortis ! fjortisar :
1. går runt med en cigg i handen och gör munnbloss ? HAHAH gör ja det nej. !
2. har 3 lager foundation har jag det ? NEJ
3. pushar upp tuttarna till hakan ! GÖR JA DE NEJ FÖR JAG BEHÖVER INTE VISA FOLK ATT JAG HAR TUTTAR ! för i helvete !!
Nu får folket se när jag blir sur och det är första och sista gången jag blir det på bloggen . Visst kalla mig va ni vill . säg att jag tycker folk är fula !
Men lägg inte in en enda onördig kommentar igen !

Kommentarer
Postat av: frida

Så rätt !

2011-07-22 @ 10:08:17
Postat av: Anonym

alltså jag håller väll med, men alltså du kanske inte sitter vid en dataskärm och säger den där är ful och så men jag tycker endå att du får visa lite respekt på bloggen bara, din blogg är ju bra men jag tycker bara att du tar i lite..

2011-07-22 @ 11:26:48
Postat av: -.-

du har ju massa foundation på dig, haru dåligt självförtroende?? men det kanske du inte har men du sminkar ju dig typ hela tiden?

2011-07-22 @ 11:28:21
Postat av: ida hassnäs

HAHAHAHHA men vafan .. är hon 12 eller?

2011-07-22 @ 12:41:42
Postat av: Anonym

kan inte du visa någon gång o göra ett inlägg om hur du sminkar dej o gör iordning dej. o vilka produkter du använder? :)

2011-07-22 @ 23:29:39
Postat av: anonym!!!

du sa just att du satt vid datorn o sa att folk va fula...hur smart va det då??!?!??!!?O.o

2011-07-23 @ 13:17:37
URL: http://ewtyr
Postat av: ... -.-

hahaha men snälla, du gör ju allt du säger att du inte gör lille vän, kanske inte röker och det, men de andra!

2011-07-23 @ 19:28:27
Postat av: Robban ;)

wooaaw...

2011-07-23 @ 20:15:39
Postat av: Anonym

du skrev på fb att en person hade skrivit ngt här, men vadå ? hur vet du vem det är ? elr jag ser inte henne... typ .

2011-07-23 @ 23:24:21
Postat av: emmis ♥

Ta inte åt dig gumman.<3

Fattar inte hur vissa folk orkar hålla på hela tiden.

jätte fin blogg btw :) <3

2011-07-24 @ 21:43:56
URL: http://emmsjohanssoniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0