Walla ♥


går dagen ..

åkte in med lisa till göteborg. Tog spårvagnen till frölunda torg ? xd ( fråga inte va vi gjorde där ) 
sen vidare till något jävla bonne ställe för att kolla på Jontes träning . Haha, hitta inte dit så vi gick runt där. Sen träffa vi alla och drog till mölnlycke med massa . Sen drog några och vi drog upp till Joel. Satt där och chilla. 
Va mer som hände den kvällen .. har inte ni med och göra sötisar ;)

Dagen blir
* städa ..
* dra och köpa gummistövlar ? 
* SOVA !
sen ska jag fjäska lite för sura mamma om att jag ska få köpa lite grejs . Sen imon drar vi till Kolmåden * SUCK *
Det enda posetiva walla ja svär är att vi ska bo på spa hotell ! Haha, helt underbart . Kommer nog ha med mig datorn men lär inte uppdatera mycket. För ni vet vart jag kommer vara ;) I poolen och få spa behandling ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0